Followers

Friday, April 23, 2010

Muvie2.......

Minggu final exam da sampai....ramai student2 yang da start jadi ulat buku. aku salah seorang dari mereka. aku stdy bukan untuk ingat sampai mati, tapi juz cume untuk exam jew. aku 100% sure dats semua student2 UITM penang xkan ingat ape yang diorang belajar sem nie bile bukak sem depan. macam biase, stdy 1 sem untuk exam 1 sem. sem depan bukak buku lain.......at least kalau korang x me-repeatkn diri macam aku la. 


sementara final exam b'jalan makin mahsyuk pulak cinema2 bukak muvie2 baru. yang paling aku nak tengok of coz la IRON MAN 2......budak lelaki mane yang x suke tengok mecha2 yang canggih manggih? lain la kalau korang 2 lelaki2 lembut yang x maskulin macam aku........mesti korang tengok drama2 yang nangis2 sambil guling kat roadwalk. dari observation aku, ade 2 muvie yang aku dah tengok tapi still berminat nak tengok thousand time sampai aku muntah2. cerita yang banyak kisah2 greek yang mistik iaitu PERCY JACKSON AND THE LIGHTNING THIEF and CLASH OF TITAN. citer2 neh ade mitos greek yang aku minat macam poseidon, hades, zeus.......


due2 cerita yang memang menarik minat aku walaupun xde mecha2 yang canggih but their spell and superpower memang cool giler2. yang paling besh is percy jackson iaitu seorang budak yang demigod (half human and half god).....anak kepada poseidon nie memang cool giler. hensem 2 sudah pasti (tapi lagihensem aku kowt? ngeeee~)....dye member dengan sorang demigod perempuan yang cun but boyish, annabeth anak kepada god of war strategy, athena. percy protector pulak adalah demigoat (half human and half goat). citer nie memang besh sangat2. memang rugi korang x tengok. for those yang suke magik2, hero yang hensem and heroin yang cun leyh la tengok citer neh. aku still menunggu muvie2 yang menarik untuk aku tengok wif ma gadis. so, juz wait and see la cite spe lagi yang akan kuar kayh?


                                                    percy son of poseidon


                                        annabeth daughter of athena


                                                              
                                                             

1 comment:

  1. aku da tgk da percy jackson la weyh!
    nk tgk plak iron man 2!! tp aku xstuju la kalo ko ag hensem dri si percy 2,, haha!

    ReplyDelete