Followers

Tuesday, April 27, 2010

Erti Hidup? Jangan Tanya Aku.....

                                               kehidupan gelap kuh


Langkah kaki kanan, kalau nak selamat. langkah kaki kiri kalau nak mati. tue je yang aku leyh gtaw. nak taw lbeyh lanjut? tanye tok imam masjid korang.....aku bukan hebat nak taw selok belok hidup nie. kalau da taw, xde la aku still kat UITM lagi. mesti aku da jadi billionaire cam Bill Gates tue. jangan tanye aku pasal camne nak survive itu ini. ape yang korang tempuh, tue experience korang. experience aku? mungkin x sehebat korang, tapi x loser cam korang jugak. semua pengalaman masing2.....yang kene dump beberape kali? aku ucap syabas kat korang. tue semua experience korang. mean korang da berjaye jadi matang. aku? still di takuk lame.......perangai budak2 x membesar cam peterpan. mungkin kalau umur aku panjang, aku nak timba experience banyak2. pastu buat buku camne nk survive kat dunia nie. mungkin satu hari nanti korang akan nampak buku aku ade kat pasaran.....jangan lupe beli aw?


setiap titian perjalanan akan ade pengalaman. even yang kene jail pun still de experience masing2. laen la kalau korang da kene gantung sampai mati. means pengalaman korang ended kat situ jew. yang still hidup nie, just go on wif ur life. banyak lagi benda2 yang korang boleh try.....setiap cara yang halal, mesti ade yang haram. tapi dalam setiap cara tue korang akan taw ape yang ade disebaliknya.

No comments:

Post a Comment