Followers

Thursday, June 03, 2010

Chotti- chotti

Da masok sem break…..dunno wat to do. My laziness became more powerful. Semua benda malas nak buat. Macam ade tong b’tan2 kat belakang badan aku. Hari2 mengadap laptop tngok cerita2 yang aku da plan nak tengok during dis sem break. But, hari2 mengadap laptop pun bosan gak…….lagi2 tengok drama yang nanges guling2. Hurmm….kalau la umah aku ade intrnet, konfem semua laman2 sosial aku bukak. Nak jugak tengok blog blogger2 yang lain. Especially yang aku admired sangat. Mesti dye da post macam2 kat blog dye……x sabar nak bace perkembangan social life dye. It’s so interesting and care dye tulis tue fun and not boring. Oppsss!! Aku just admired…..bukan aku suke. Stalker? Jauh bara dari api……aku just bace ape yang dye post. Bukan aku stalker dye sampai lubang jamban. Whatever la….. walaupun muke aku macam gay, but aku still pandang perempuan kayh? Just kebelakangan neh aaku x berape pandang perempuan ‘cause I’ve got a gurl already……..watpe nak engok yang lain. Jage sendiri nyer dala….hehehe.
                Bulan 6 neh, my bro will get engaged. Wohoooo!!! Congratz2 to ma bro……then ma family will have to go to johor bahru ‘cause he’s got the johorians girl……..peeewiit!!  when will they get married? Entah la…..maybe end of this year? Gotta ask him later…… aku rase sangat excited. Bukan excited ‘cause the engaged……but it’ll be a trip for us to break through the Selangor ‘s barrier. Ape ade dengan Selangor? Setakat alamanda, pavilion, mid valley and so on……….aku lebih interested nak tengok pantai. Ma bro said that we would stay dekat hotel yang ade pantai. Wahahaha……..I LIKE BEACH!!!! (not because I’m a pervert dat watchin gurls in bikini kayh?) gotta prepared some stuff to bring.
                

No comments:

Post a Comment